Liderzy obsługi klienta i wsparcia klienta mają za zadanie szybkie zmniejszenie liczby kontaktów i redukcję kosztów obsługi. Badanie Gartnera zidentyfikowało taktykę, którą organizacje usługowe mogą szybko wdrożyć, aby pomóc obniżyć koszty operacyjne, szybciej odzyskać i zbudować odporność organizacji na przyszłe wydarzenia i możliwości.
Jak to zrobić?
- proaktywność w komunikacji
- spójność kanałów komunikacji
- solidny zestaw danych i lepszy dostęp do pomocy, FAQ
- chatboty
- odpowiedzi automatyczne na najczęściej zadawane pytania
- łatwiejsze logowanie i dostęp do ważnych danych
- promowanie samoobsługi przy wsparciu technologii
Pobierz infografikę Gartnera, aby dowiedzieć się, w jaki sposób liderzy obsługi klienta mogą obniżyć koszty operacyjne bez poświęcania jakości obsługi klienta.
Oceń przydatność posta
[Łącznie: 0 Średnio: 0]