Liderzy obsługi klienta i wsparcia klienta mają za zadanie szybkie zmniejszenie liczby kontaktów i redukcję kosztów obsługi. Badanie Gartnera zidentyfikowało taktykę, którą organizacje usługowe mogą szybko wdrożyć, aby pomóc obniżyć koszty operacyjne, szybciej odzyskać i zbudować odporność organizacji na przyszłe wydarzenia i możliwości.

Jak to zrobić?

  • proaktywność w komunikacji
  • spójność kanałów komunikacji
  • solidny zestaw danych i lepszy dostęp do pomocy, FAQ
  • chatboty
  • odpowiedzi automatyczne na najczęściej zadawane pytania
  • łatwiejsze logowanie i dostęp do ważnych danych
  • promowanie  samoobsługi przy wsparciu technologii

Pobierz infografikę Gartnera, aby dowiedzieć się, w jaki sposób liderzy obsługi klienta mogą obniżyć koszty operacyjne bez poświęcania jakości obsługi klienta.