Maj 2022 dostarczył wiele pracy i pomysłów w ramach poprawek UX / UI systemu. Bacznie przeglądamy się pracy naszych klientów i wyciągamy wnioski.Staramy się aby praca w ramach 99NET Inventory Cloud wymagała coraz mnie zaangażowania w klikanie. Szukamy także rozwiązań poprawiających komfort pracy technika w systemie.
Nasza uwaga skierowana jest w stronę lepszej dostępności najważniejszych funkcjonalności w codziennej pracy operatora systemu. Pojawiły się poprawki dla dodatkowych funkcjonalności i oczywiście aktualizujemy tłumaczenia tam gdzie ich wcześniej brakowało.
Lista najważniejszych zmian:
- powiadomienia o nowościach i aktualizacja w centrum panelu klienta 99NET https://helpdesk.99net.pl
- Polskie tłumaczenia dla wtyczek dodatkowych
- nowe przyciski funkcjonalne w obrębie obsługi zgłoszeń
- skrócona ścieżka docierania do najczęściej wykorzystywanych opcji podczas pracy technika i operatora
- nowe funkcje dla integratora z systemem Zabbix v6
- nowe funkcje dla integratora z systemem Bitrix24
- nowe możliwości akceptacji dla formularzy
- naprawione błędy w obrębie bazy wiedzy, protokołów i formularzy
- testy funkcjonalności wysyłki i przyjmowania zgłoszeń poprzez SMSy
- testy integracji z systemem Altar
- uruchomienie funkcjonalności kredytowania i ewidencji godzin w ramach umów z klientami
- poprawki znanych błędów w module rozliczania czasu pracy Timesheet
Zamówienie aktualizacji można zgłaszać pod adresem: pomoc@99net.pl