Aktualizacja 99NET Inventory Cloud 5/2022: Nowe funkcjonalności i poprawki…

Maj 2022 dostarczył wiele pracy i pomysłów w ramach poprawek UX / UI systemu. Bacznie przeglądamy się pracy naszych klientów i wyciągamy wnioski.Staramy się aby praca w ramach 99NET Inventory Cloud wymagała coraz mnie zaangażowania w klikanie. Szukamy także rozwiązań poprawiających komfort pracy technika w systemie.

Nasza uwaga skierowana jest w stronę lepszej dostępności najważniejszych funkcjonalności w codziennej pracy operatora systemu. Pojawiły się poprawki dla dodatkowych funkcjonalności i oczywiście aktualizujemy tłumaczenia tam gdzie ich wcześniej brakowało.

Lista najważniejszych zmian:

  • powiadomienia o nowościach i aktualizacja w centrum panelu klienta 99NET https://helpdesk.99net.pl 
  • Polskie tłumaczenia dla wtyczek dodatkowych
  • nowe przyciski funkcjonalne w obrębie obsługi zgłoszeń
  • skrócona ścieżka docierania do najczęściej wykorzystywanych opcji podczas pracy technika i operatora
  • nowe funkcje dla integratora z systemem Zabbix v6
  • nowe funkcje dla integratora z systemem Bitrix24
  • nowe możliwości akceptacji dla formularzy
  • naprawione błędy w obrębie bazy wiedzy, protokołów i formularzy
  • testy funkcjonalności wysyłki i przyjmowania zgłoszeń poprzez SMSy
  • testy integracji z systemem Altar
  • uruchomienie funkcjonalności kredytowania i ewidencji godzin w ramach umów z klientami
  • poprawki znanych błędów w module rozliczania czasu pracy Timesheet

Zamówienie aktualizacji można zgłaszać pod adresem: pomoc@99net.pl

Oceń przydatność posta
[Łącznie: 0 Średnio: 0]
99NET - Łączymy Ludzi i Technologie
© Prawa autorskie zastrzeżone