Biuro obsługi zgłoszeń w chmurze

NowościBrak komentarzy

You Are Here:Biuro obsługi zgłoszeń w chmurze

Czym jest biuro obsługi w chmurze?

Biuro obsługi w chmurze przenosi obsługę klienta i funkcje wsparcia z oprogramowania lokalnego do rozwiązań systemowych w chmurze. Klienci i pracownicy działu pomocy technicznej tworzą bilety/zgłoszenia i pracują nad nimi w czasie rzeczywistym za pośrednictwem przeglądarki zamiast oprogramowania instalowanego lokalnie na ich komputerach.

Za pomocą dedykowanego adresu helpdesk.99net.pl możesz zalogować się i rozpocząć pracę na każdym urządzeniu, z każdego miejsca na świecie!

Już za 99zł netto miesięcznie, otrzymujesz dostęp do zaawansowanego i prostego w obsłudze narzędzia.

Czytaj więcej na temat możliwości systemu GLPI Helpdesk

Główne zalety rozwiązania to:

  • testujesz przez miesiąc zupełnie za darmo
  • bez umowy i zobowiązań
  • rezygnujesz kiedy chcesz
  • otrzymujesz narzędzie dostępne tu i teraz

DEMO systemu znajdziesz tutaj – (użytkownik/hasło -demo)

Top