Dlaczego Twoja firma potrzebuje ewidencji zleceń

PoradnikBez komentarzy

You Are Here:Dlaczego Twoja firma potrzebuje ewidencji zleceń

Sprawna obsługa to większa sprzedaż

Jestem pewien że znasz takie firmy gdzie obsługa klienta nigdy nie była priorytetem. Liczyło się wytworzenie produktu i szybka sprzedaż. Klient otrzymywał coś na wzór nieuformowanego „czegoś” płacił fakturę, bo tak wymagała umowa.
Następnie przychodził etap wdrożenia systemu do produkcji i nagle pojawiają się braki i wątpliwości. Ponowny kontakt w ramach usługi utrzymania to droga przez piekło. Niejasne zasady współpracy, brak dotrzymywania terminów realizacji, opieszałość obsługi i niskie standardy w komunikacji. Znacie to?
Doświadczenie wskazuje że rynek w Polsce jest przesiąknięty brakiem świadomości o tym jak ważne jest sprawne zarządzanie zleceniami. Kontrola i sprawne procesowanie zgłoszeń wydaje się być czarną magią dla wielu przedsiębiorców. Przecież to generuje koszty i wymaga ciągłej kontroli!

Zapewnij wyższą jakość obsługi klienta

Sprzedaj i w las, potem przychodzi refleksja. Co się właściwie stało? Klienta nie wraca i wybiera innego dostawcę? Jak to możliwe?
Sprawna obsługa klienta to przede wszystkim sumienna i regularna praca związana z komunikacją i analiza danych. Osobiście traktuje tak jak traktują klienta w dobrym szpitalu. Ustalam stan początkowy obsługiwanej firmy, podpinam narzędzia monitoringu, rozmawiam i dostarczam możliwość komunikacji jeśli coś zawodzi.

Znam takich którzy twierdzą że do sprawnej obsługi klienta i jego zleceń wystarczy skrzynka e-mail. Też tak uważacie?

Każdy profejonalny dział Helpdesk posiada narzędzie kontroli zleceń

Narzędzie umożliwia rejestrację zleceń, niezależnie od ich źródła pochodzenia. Automat lub koordynator może przydzielić kategorię, przypisać technika, śledzić postęp aż do rozwiązania. Klient otrzymuje taką samą możliwość pasywnego monitoringu. Otrzymuje dowód że jego sprawa jest procesowana przez profesjonalistów.
Na początku swojej kariery i podczas rozmów z nowymi lub już klientami, dało się słyszeć historie jak to zlecenia były przekazywane technikowi lub telefonicznie. Później następował chaos i dezorganizacja. Nikt do końca nie wiedział co dzieje się w „życiu” zlecenia. Miesiące narastającej frustracji i dezinformacji i opiekun techniczny otrzymuje podanie o rozwiązanie umowy. Czy naprawdę zaskakująca sytuacja? Raczej nie dla świadomych swojej pracy profesjonalistów.

Zyskaj większą wiedzę o klientach

Rolą każdego managera jest aktywne śledzenie obszarów największego obciążenia pracą u klienta i proponować automatyzację lub rozwiązania. Weryfikować aktywność i problemogenność, informować o stanie zdrowia technicznego firmy, monitorować nastroje pracowników firmy klienta jak i techników w firmie.

Sprawny system wsparciem pracy zespołu

Dlaczego warto wdrożyć system GLPI i nauczyć się z nim pracować:

– wielokanałowość nadawania zgłoszeń
– brak opłat licencyjnych
– centralizacja zbioru danych
– aktywny monitoring czasu zleceń
– SLA i alerty
– automatyzacja procesów kontroli zleceń
– monitoring procesu rozwiązywania
– kategoryzacja i możliwość analizy pochodzenia, źródła
– wsparcie rozproszonego środowiska klientów i techników
– wsparcie pracy zdalnej techników
– łatwe zarządzanie zleceniami
– statystyki wydajności i raporty dla managera i klienta

 

Zobacz pełna wersję systemu DEMO

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Top
Facebook
Facebook
LinkedIn