ITS – system idealny dla helpdesku i serwisu

Jeśli Twoja firma prowadzi jakąkolwiek formę posprzedażowej obsługi klienta (np. serwis czy rejestrację zgłoszeń), może świadczyć swe usługi zdecydowanie efektywniej, wykorzystując wyspecjalizowane oprogramowanie klasy ITS 99NET Cloud.

Issue Tracking System (czyli system do zarządzania incydentami, zwane również systemami ticketowymi) pomogą w sposób uporządkowany przyjmować, klasyfikować i delegować zgłoszenia, a w konsekwencji sprawnie rozwiązywać opisane w nich scenariusze.

Możliwości ITS sprawiają, że świetnie sprawdząsię m.in. w działach typu helpdesk / support, serwis desk, ale także w działach produkcyjnych czy kontroli.

Ich podstawowa funkcjonalność wspiera przede wszystkim:

  • przyjmowanie zgłoszeń błędów, incydentów, usterek w formie tzw. ticketów – zawierających odniesienie do produktu lub usługi, której dotyczą, szczegółowego opisu i załączników,
  • kategoryzowanie incydentów, nadawanie im priorytetów i terminów realizacji, realizatorów, typu i lokalizacji,
  • delegowanie zgłoszeń do odpowiedzialnych za ich analizę i ewentualną naprawę,
  • wewnętrzną komunikację na temat zgłoszeń,
  • monitorowanie statusów zgłoszeń i śledzenie historii ich realizacji,
  • tworzenie życia zasobów poprzez linkowanie ze zgłoszeniami
  • połączenia z zadaniami projektowymi i projektami
  • eksport rozwiązania do bazy wiedzy
  • raportowanie i wiele więcej.

99NET Cloud zawiera w sobie rozbudowany moduł wspierający ITS wspierający kompleksową obsługę zgłoszeń poprzez kanały komunikacji jak e-mail, formularz, panel wewnętrzny i już niebawem poprzez SMSy

Wśród ponadstandardowych możliwości warto wyróżnić m.in. time tracking (czyli rejestrację czasu spożytkowanego na pracę nad zadaniem), prywatne komentarze i załączniki do ticketów, a także studio – pozwalające na elastyczne dostosowanie systemu do potrzeb operatora (poprzez dodawanie nowych pól opisowych).

Oceń przydatność posta
[Łącznie: 0 Średnio: 0]
99NET - Łączymy Ludzi i Technologie
© Prawa autorskie zastrzeżone