Konferencja ITSM 2022

Data: 15-16 czerwca 2022

Wzorem roku 2019, zapraszamy na wydarzenie Konferencja ITSM 2022 Organizowane w Warszawie / 2 dni /  15-16 czerwca 2022

  • nowoczesne rozwiązania wsparcia ITSM
  • najwięksi gracze na rynku oprogramowania ITSM
  • udział AI w Service Desku
  • automatyzacja i popularne scenariusze
  • Customer Experience kontra Employee Experience
  • najnowsze trendy ITSM
  • skuteczny menedżer IT
  • wystawcy, standy, wykłady i prezentacje
  • szkolenia w języku polskim i angielskim

Zapisz się na Newsletter. Poinformujemy Cię o pełnym programie i zakresie konferencji. 

Prelegenci i sponsorzy

Poszukujemy chętnych do udziału w konferencji w roli prelegenta lub sponsora. Zapraszamy firmy i osoby powiązane z ITSM (systemy wsparcia, szkolenia, automatyzacja i inne)

Oferujemy:

  • sloty 30min / 1 godzina
  • stand, miejce wystawowe, stoisko
  • wykłady
  • szkolenia
  • networking
  • strefa prelegenta
Kontakt

Masz pytania?

    Inne wpisy z bloga...

    Bez kategorii

    Helpdesk może zrujonować Twój biznes

    Od ponad 10 lat uważnie przyglądam się roli help desku (lub helpdesku
    Funkcjonalność

    Funkcjonalność: Automatyczne powiadomienie o niedostępności pomocy technicznej

    Scenariusz do rozwiązania Zadanie funkcjonalności zakłada wysłanie
    Poradnik

    Poziomy serwisu – notyfikacje i eskalacje SLA / OLA

    Do realizacji Gdy zgłoszenie zbliża się do terminu/godziny (został
    ITSM

    UX / UI w module obsługi zgłoszeń – zmiany i podsumowanie 6 miesięcy pracy

    Przez ostatnie 6 miesięcy mocniej niż kiedykolwiek wcześniej przygląd
    99NET - Łączymy Ludzi i Technologie
    © Prawa autorskie zastrzeżone