Od ponad 10 lat uważnie przyglądam się roli help desku (lub helpdesku


Konferencja ITSM 2022
Data: 15-16 czerwca 2022
Wzorem roku 2019, zapraszamy na wydarzenie Konferencja ITSM 2022 Organizowane w Warszawie / 2 dni / 15-16 czerwca 2022
- nowoczesne rozwiązania wsparcia ITSM
- najwięksi gracze na rynku oprogramowania ITSM
- udział AI w Service Desku
- automatyzacja i popularne scenariusze
- Customer Experience kontra Employee Experience
- najnowsze trendy ITSM
- skuteczny menedżer IT
- wystawcy, standy, wykłady i prezentacje
- szkolenia w języku polskim i angielskim
Zapisz się na Newsletter. Poinformujemy Cię o pełnym programie i zakresie konferencji.
Prelegenci i sponsorzy
Poszukujemy chętnych do udziału w konferencji w roli prelegenta lub sponsora. Zapraszamy firmy i osoby powiązane z ITSM (systemy wsparcia, szkolenia, automatyzacja i inne)
Oferujemy:
- sloty 30min / 1 godzina
- stand, miejce wystawowe, stoisko
- wykłady
- szkolenia
- networking
- strefa prelegenta

Kontakt
Masz pytania?
Inne wpisy z bloga...
Funkcjonalność: Automatyczne powiadomienie o niedostępności pomocy technicznej
Scenariusz do rozwiązania Zadanie funkcjonalności zakłada wysłanie
Poziomy serwisu – notyfikacje i eskalacje SLA / OLA
Do realizacji Gdy zgłoszenie zbliża się do terminu/godziny (został
UX / UI w module obsługi zgłoszeń – zmiany i podsumowanie 6 miesięcy pracy
Przez ostatnie 6 miesięcy mocniej niż kiedykolwiek wcześniej przygląd