Skuteczne sposoby i możliwości zarządzania kolejką zleceń w 99NET Inventory Cloud

Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym kierownikiem projektu czy zaprawionym w boju helpdeskowcem.

Twoim celem jest skuteczne śledzenie zgłoszeń i zadań.
99NET Inventory Cloud oferuje tak wiele różnych sposobów zarządzania kolejką, że możesz nawet poczuć się nieco onieśmielony 🙂 W zależności od Twoich potrzeb, możesz cieszyć się prostą tablicą Kanban lub, jak przystało na profesjonalistę, używać zaawansowanych filtrów wyszukiwania. Aby pomóc Ci rozpoznać i zrozumieć możliwości śledzenia zgłoszeń w systemie i znaleźć najbardziej odpowiednie techniki dla Ciebie. W tym artykule podzielimy się z Tobą kilkoma sprawdzonymi sposobami monitorowania zgłoszeń i projektów na różnych poziomach obsługi.

Dlaczego śledzenie zgłoszeń w 99NET Inventory jest narzędziem dla Ciebie? 

Świadomość wszystkiego, co dzieje się w zgłoszeniach nie tylko powie Ci, co i kiedy należy zrobić, ale pomoże Ci również planować kolejne czynności z wyprzedzeniem, będąc na bieżąco informowanym o kolejnych śledzeniach i statusie realizacji. Zgłoszenia w 99NET, z polami opisowymi i szczegółami statusów, zapewniają doskonały wgląd w potrzeby Twoich klientów. Pozwalają lepiej niż jakiekolwiek inne narzędzie śledzić listę rzeczy do zrobienia. Twoja rola, typ projektu, typ zgłoszenia klienta, status i inne dostępne informacje wspierają Twoje bieżące potrzeby i wskazują dalsze kroki realizacji. Dlatego do każdej metody śledzenia problemów dodamy kto i po co może jej używać.  Wyobraź sobie, że jesteś agentem Help Desk, który właśnie otrzymał zgłoszenie od klienta. Szubko sprawdzisz, czy zgłoszenie odnosi się do problemu, który mógł zostać zgłoszony i rozwiązany już wcześniej. Chcesz dotrzymać umów SLA na czas i szybko dowiedzieć się, czy podobny zgłoszenie zostało już wcześniej rozwiązane (Baza Wiedzy) i w jaki sposób. Spieszysz się i chcesz dowiedzieć się jak najwięcej w jak najkrótszym czasie?

Jak filtrować i zarządzać zgłoszeniami w 99NET Inventory Cloud?


99NET to rozbudowany zestaw narzędzi i platforma bardzo uniwersalna. Oferuje różne widoki w zależności od konfiguracji. Tablice Kanban czy nawigator kolejki zgłoszeń (lista zgłoszeń) oraz wielopoziomowe filtry, mogą być dostosowywane do najbardziej specyficznych potrzeb.

Co wybrać i jak skutecznie nimi zarządzać?

Nowigacja listą zgłoszeń „Like a PRO”

Nawigator kolejki zleceń możesz dopasować do własnych upodobań. Najłatwiejszym z nich jest prawdopodobnie wyszukiwanie globalne z wbudowanymi filtrami oraz możliwością ich rozbudowy i zapisania w formie zakładki.

Przestawne kolumny poprawią czytelność kolejki zleceń oraz dostęp do najbardziej potrzebnych informacji. Możesz je dodawać i odejmować kiedy chcesz. Szczególnie przydatne w sytuacji potrzeby wygenerowania raportu.

Wizualne zarządzanie kolejką. Szybkość i prostota. Projektujemy i uzupełniamy nowe możliwości każdego dnia. Dzięki użyciu grafik, możesz skuteczniej i prościej zarządzać wiloma zgłoszeniami na raz. Status zgłoszenia, priorytet czas postęp SLA i tagi. To wszystko dla Twojego komfortu pracy z systemem.

Twoja wersja 99NET Cloud może zostać przez nas rozbudowana o nowe narzędzia i funkcjonalności wyłącznie na Twoje potrzeby.

Nawigator zgłoszeń to potężne narzędzie wyszukiwania. Jest szybkie i ładuje się tak jak tego oczekujesz.
Dla kogo: zaawansowanych użytkowników, administratorów projektów i managerów, których nie stać na poświęcenie zbyt wiele czasu na dopracowywanie kryteriów wyszukiwania i przeglądanie wyników.

Zwinne (egile) zarządzanie poprzesz tablice Kanban

Zapewniają wizualny przegląd wszystkiego, co aktualnie dzieje się zgłoszeniach i projektach.  Tablica Kanban jest prosta i intuicyjna, ponieważ składa się z kolumn i podstawowych statusów, aby ograniczyć niepotrzebne dane w toku realizacji i zmaksymalizować wydajność zespołu.

Możesz w każdej chwili utworzyć i dodać nową kolumnę. Działasz elastycznie.

Dzięki wyświetlaniu zadań w kolumnach i statusach, tablice pozwalają łatwo zobaczyć, nad czym aktualnie pracują twoi koledzy z zespoły, co jest wstrzymane i co czeka w kolejce. Tablice Kanban są niezbędne w każdym projekcie 99NET Inventory. Mogą obejmować różne projekty, umożliwiając przeglądanie i zarządzanie zadaniami wielu różnych zespołów w jednym miejscu.

Szablon zgłoszeń

System zawiera rozbudowane możliwości adaptacji wyglądu szablonu zgłoszenia. Doświadczony szef zespołu musi gromadzić informacje i generować statystyki. Dzięki nim jest w stanie podejmować trafne decyzje.

Dla większego komfortu pracy, możesz edytować szablon, dodawać lub ukrywać pola i opisy.

Jak efektywnie korzystać z 99NET Inventory Cloud?

Wyszukiwanie i zarządzanie problemami w zwykłach systemach obsługi zgłoszeń może zająć dużo czasu, który prawdopodobnie chciałbyś poświęcić na swoją rzeczywistą pracę. Znalezienie odpowiednich narzędzi, które odpowiadają Twoim potrzebom, jest kluczem do skutecznego śledzenia problemów. W niektórych scenariuszach będziesz mógł używać tylko Nawigatora zgłoszeńw innych – tablic Kabban. Dzięki 99NET Cloud możesz uprościć proces obsługi, automatyzować i regułować zachowanie.

Z 99NET możesz poolegać tylko na jednym narzędziu w różnych sytuacjach.

Masz pytania?

    Oceń przydatność posta
    [Łącznie: 0 Średnio: 0]
    99NET - Łączymy Ludzi i Technologie
    © Prawa autorskie zastrzeżone