Sprawne wdrożenie systemu do zarządzania w firmie IT

Wstępem

Dobre praktyki ITSM mają na celu stworzenie bezpiecznego i skutecznego sposobu prowadzenia biznesu opartego na technologii. Dzisiejsza transformacja cyfrowa pokazuje, że przestarzałe modele zarządzania IT i świadczenie usług nie działają. Internet, sztuczna inteligencja i przetwarzanie w chmurze rewolucjonizują sposób świadczenia usług IT, a zasady dotyczące sprzętu i oprogramowania, które wymagają długiego procesu zatwierdzania przez działy IT, nie są już akceptowane przez zwinne zarządzanie w organizacji.

Firmy, które nie przyspieszą udostępniania i wdrażania najnowszych technologii, stanął w obliczu konsekwencji ukrytego IT (shadow IT), w którym pracownicy i użytkownicy skracają i upraszczają sobie pracę jak mogą.

Nowoczesny system ITSM musi posiadać możliwość zbierania danych i narzędzia ich dalszej weryfikacji. Dzięki temu, kadra zarządzająca, będzie potrafiła podejmować trafne decyzje.

Wdrożenie systemu ITSM to konieczność w sprawnym zarządzaniu w IT. Statystyki pokazują, że wdrażanie profesjonalnych rozwiązań jak 99NET zajmuje okres czasu od 4 do 6 miesięcy (zależnie od środowiska pracy, zasobów do inwentaryzacji, nastawienia ludzi i budżetu wdrażającego).

Co zrobić, aby nie zwariować podczas wdrożenia takiego rozwiązania?

Prosto i w punktach:

Masz pytania? Napisz…

    Oceń przydatność posta
    [Łącznie: 1 Średnio: 4]
    99NET - Łączymy Ludzi i Technologie
    © Prawa autorskie zastrzeżone