Skuteczna praca w Help Desk Frontline

Szukasz sposobu na uzupełnienie wiedzy o najlepsze praktyki w obszarze obsługi klienta IT?
Poznaj tajniki obsługi, pracę w systemie zleceń i wiele więcej…

Zakres Szkolenia

Podczas całodziennego spotkania (webinarium) poznasz najważniejsze elementy pracy w help desku w formie wykładu praktycznego od szkoleniowca i praktyka z 12 letnim stażem w obsłudze IT. Osoby, która rozpoczynała pracę w HD, przechodząc przez obszary obsługi systemów Linux, zarządzania projektami, zarządzania zespołem wsparcia, rekrutacje i zarządzania własną organizacją w tym samym czasie.

Zakres obowiązków

Podczas programu poznasz zakres obowiązków pracownika HD wraz z listą wymagań i kompetencji niezbędnych do efektywnego wykonywania zawodu. Dowiesz się jakie certyfikacje będą dla Ciebie ważne w lepszym zrozumieniu wykonywanego zawodu i które z nich podniosą twoje kompetencje i konkurencyjność na rynku pracy IT. Opowiem, dlaczego HD to trudna i często niedoceniana przez działy HR w Polsce praca.

Obsługa Zgłoszeń

Skuteczne sposoby na pozyskiwanie wiedzy i sprawna obsługa zgłoszeń to filary Help Desku. Opowiem Ci o sprawdzonych w boju ścieżkach wyszukiwania danych, pracy z systemem zleceń i sprawdzonych sposobach komunikacji do klientów.
Podzielę się z tobą osobistymi doświadczeniami zdobytymi w kraju i za granicami.

Systemowa obsługa Zgłoszeń

Bez znajomości metodyk pracy z systemem rejestracji zgłoszeń twoja praca w HD to będzie piekło. Podczas szkolenia pokażę Cie jak obsługuje się kolejkę zgłoszeń przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań systemowych. Sprawdzonych metodyk procesowania zgłoszeń, priorytetyzacji, komunikacji, szablonowania i wiele więcej…

Rekrutacja

Podzielę się z tobą wiedzą na temat tajników rekrutacji. Poznasz sposoby na lepsze przygotowanie siebie do rozmowy o pracę. Moje doświadczenie zbierałem jako kandydat do pracy przez 20 lat i rekruter przez ostatnie 5 lat.

Grzegorz Prokopowicz

CEO 99NET Sp. z o.o.

W czasie całego szkolenia przekażę Ci wiedzę którą sam zdobywałem przez ostatnie 12 lat pracy w obszarze HD. Zakres programu zawiera autorskie rozwiązania wielu problemów dotyczących obsługi zgłoszeń IT, systemów zleceń, sposobów obsługi telefonicznej interesantów a także metodyk procesowania zleceń w systemie rejestracji zgłoszeń i wniosków.

widzimy się na szkoleniu!


Koszt szkolenia 99 zł netto
Minimalna liczba uczestników – 20 osób

Oceń przydatność posta
[Łącznie: 0 Średnio: 0]
99NET - Łączymy Ludzi i Technologie
© Prawa autorskie zastrzeżone