Timesheet – zarządzanie czasem pracy w sytemie 99NET

Moduł Timesheet powstał z myślą o łatwiejszym śledzeniu czasu pracy w systemie 99NET. Dzięki Timesheet, łatwo sprawdzisz, ile czasu Twój zespół lub pojedyncza osoba spędzili nad projektem lub zleceniem. Możesz wykorzystać zebrane dane do oceny czasu pracy jak i do rozliczeń faktur klientów.

Funkcje:

  • dodawanie zadań zakończonych do listy (ręcznie lub automatycznie)
  • przypinanie do projektów
  • filtry wyszukiwania
  • komentarze
  • raporty do Excela i PDF

Kiedy czas zadania pojawi się na liście timesheet?

Aktywność w module Timesheet zbierana jest zawsze kiedy zadanie zgłoszenia otrzyma status „Zrobione” wraz z wybraną jednostką czasu.

Lista zadań

Czy mogę ręcznie wprowadzać aktywność?

Aktywność w Timesheet możesz dodawać ręcznie poprzez ikonę plusika zlokalizowany w nagłówku.

Zadania prywatne

System 99NET umożliwia rejestrację zadań w trybie prywatnym oraz publicznym. Timesheet oznacza status zadań, tak aby podczas naliczania czasu do faktury klienta, można było ocenić czy ten czas powinien być fakturowany czy nie.

Prywatne zadania, zazwyczaj dotyczą wewnętrznej komunikacji techników.

Jak drukować raport z czasem pracy?

Masz kilka możliwości eksportu danych. Wybierz właściwy sobie.

Czy aktywność mogę dodać do projektu?

Obecna wersja wtyczki umożliwia dodawanie wyłącznie jako uzupełnienie projektu. W nastepnej wersji funkcjonalność łączenia z projektami będzie wzbogacona o nowe możliwości.

Po dodaniu do wybranego projektu, listę znajdziesz w zakładce Timesheet wybranego projektu.

Masz pytania?

    Oceń przydatność posta
    [Łącznie: 0 Średnio: 0]
    99NET - Łączymy Ludzi i Technologie
    © Prawa autorskie zastrzeżone