DLA KOGO?
Szkolenie podstawowe obsługi systemu GLPI przeznaczone jest dla administratorów i entuzjastów zarządzania w strukturach IT. Zachęcamy do uczestnictwa pracowników sektora publicznego, kadrę zarządzającą i osoby rozpoczynające karierę w IT.
Wprowadzenie do inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania oraz obsługa zleceń helpdesk przy użyciu bezpłatnego i najbardziej rozbudowanego systemu inwentaryzacji ITSM GLPI (demo) na świecie.
Dla planujących wdrożenie rozwiązania do inwentaryzacji, menadżerów i pracowników Service Desk, obsługi inwentaryzacji i amatorów.
Wszystko to aby zapanować nad chaosem zasobów i zleceń, oszczędzać pieniądze przy wdrożeniu. podejmować lepsze decyzje i mądrzej zarządzać obszarem IT.
Prezentacja w najnowszej wersji GLPI 9.5.3
DLACZEGO WARTO?
- dowiedz się jak kontrolować zasoby w firmie
- oszczędzaj pieniądze analizując stan zasobów i dług technologiczny
- popraw przepływ informacji
- planuj zadania i pracuj wydajniej z mniejszym nakładem sił
- oszczędzaj czas na realizację zadań i zarządzenie zespołem
KIEDY?
Szkolenie odbędzie się w dniu 30 Stycznia 2021 r. (Sobota), w godzinach 9.00 – 15.00
GDZIE?
Online – wideokonferencja ZOOM
Punkty do szkolenia:
– Konfiguracja startowa systemu
– Service Desk zgodny z ITIL v2
– Obsługa zleceń w systemie
– Automatyczna inwentaryzacja i zarządzanie aktywami
– Zarządzanie i administrowanie danymi klientów, certyfikaty, licencje
– Baza wiedzy
– Statystyki i raporty
– Agenty inwentaryzacji Fusion
– Modyfikacja pól opisowych systemu
– Popularne wtyczki
KOSZT UCZESTNICTWA:
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
189,99 zł netto – faktura VAT 23% po zgłoszeniu.
Zapisy zostaną zamknięte 4 dni przed terminem spotkania.
DODATKOWE INFORMACJE:
Minimalna grupa do webinarium to 10 uczestników.
ZAPISY UCZESTNIKÓW:
ORGANIZATOR:
99NET
Kontakt: info@99net.pl
DEMO GLPI
Prowadzący webinarium

Grzegorz Prokopowicz
Główny prowadzący forum GLPI Polska oraz GLPI Connect, organizator konferencji GLPI Polska 2019. Popularyzator narzędzia GLPI w zarządzaniu zasobami i zleceniami od 2013 roku. Dyrektor zarządzający i CEO w spółce 99NET. Pasjonat i praktyk w zakresie budowy skutecznych działów wparcia technicznego (Service Desk)