DLA KOGO?
Szkolenie wprowadzające do obsługi systemu GLPI przeznaczone jest dla administratorów i entuzjastów zarządzania w strukturach IT. Zachęcamy do uczestnictwa pracowników sektora publicznego, kadrę zarządzającą i osoby rozpoczynające karierę w IT.
Wprowadzenie do inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania oraz obsługa zleceń helpdesk przy użyciu bezpłatnego i najbardziej rozbudowanego systemu inwentaryzacji ITSM GLPI (demo) na świecie.
Dla planujących wdrożenie rozwiązania do inwentaryzacji, menadżerów i pracowników Service Desk, obsługi inwentaryzacji i amatorów.
Wszystko to aby zapanować nad chaosem zasobów i zleceń, oszczędzać pieniądze przy wdrożeniu. podejmować lepsze decyzje i mądrzej zarządzać obszarem IT.
Prezentacja i laboratorium w najnowszej wersji GLPI 9.5.6
DLACZEGO WARTO?
- dowiedz się jak kontrolować zasoby w firmie
- oszczędzaj pieniądze analizując stan zasobów i dług technologiczny
- popraw przepływ informacji
- planuj zadania i pracuj wydajniej z mniejszym nakładem sił
- oszczędzaj czas na realizację zadań i zarządzenie zespołem
KIEDY?
Szkolenie odbędzie się w dniu 26 Listopad 2021 r. (Piątek), w godzinach 9.00 – 14.00
DODATKOWE INFORMACJE:
Minimalna grupa do webinarium to 10 uczestników.
GDZIE?
Online – wideokonferencja ZOOM
Punkty do szkolenia:
– Konfiguracja startowa systemu
– Service Desk zgodny z ITIL v2
– Obsługa zleceń w systemie
– Automatyczna inwentaryzacja i zarządzanie aktywami
– Zarządzanie i administrowanie danymi klientów, certyfikaty, licencje
– Baza wiedzy
– Statystyki i raporty
– Agenty inwentaryzacji Fusion
– Modyfikacja pól opisowych systemu
– Popularne wtyczki
KOSZT UCZESTNICTWA:
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
189,99 zł netto – faktura VAT 23% po zgłoszeniu.
Zapisy zostaną zamknięte 4 dni przed terminem spotkania.
ZAPISY UCZESTNIKÓW:
.:LINK FORMULARZA ZGŁOSZENIA:.
ORGANIZATOR:
99NET
Kontakt: info@99net.pl