Często zadajesz sobie pytanie: „Chciałbym lepiej zrozumieć moich klientów, ale nie wiem, jakie pytania im zadać”? Odkryj 6 strategicznych pytań, które przekształcą Twoje podejście do marketingu i sprzedaży.
Zarządzanie, strategia i rozwój IT 5.0
Outsourcing IT – Twój partner w budowaniu stabilności i przewagi konkurencyjnej.
Tworzymy inteligentne ekosystemy zarządzania, które nie tylko zbierają dane, ale znajdują w nich konkretne odpowiedzi

Nasze certyfkacje ?
Jak pracujemy ?
Usługa IT Manager as a Service dedykowana jest firmom, które potrzebują doświadczenia i kompetencji specjalistycznych do optymalizacji swojego ekosystemu IT i strategicznego podejścia do rozbudowy.
Rozpoczynamy od audytu i dogłębnej analizy infrastruktury.
Na podstawie analizy opracowujemy spersonalizowaną strategię.
Proponujemy i realizujemy wdrożenie wybranych rozwiązań.
Po wdrożeniu monitorujemy wydajność systemów i procesów.
Zaufali nam...











Narzędzia na miare nowoczesnego biznesu wspierają naszą pracę
AI OPS Assistant - Nasz autorski system ITSM, rozwijany przez 10 lat, który wspiera naszych klientów. Oto fragment możliwości naszego systemu - każdy klient otrzymuje dostęp do pełnej funkcjonalności.

Kompleksowy widok zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, monitorowanie statusów i priorytetyzacja zadań w czasie rzeczywistym

Analityka w czasie rzeczywistym, raporty wydajności zespołu, SLA monitoring i KPI dla efektywnego zarządzania usługami IT
System rozwijany od 2015 roku | Dopasowany do polskiego rynku
Wdrażamy, szkolimy...








Filozofia, Która Działa
"Nasza filozofia skutecznej obsługi IT opiera się na proaktywnym podejściu, gdzie przewidujemy i rozwiązujemy problemy zanim wpłyną na użytkowników. Kluczowa jest jasna i otwarta komunikacja, budująca zaufanie i doskonałe zrozumienie pomiędzy IT a biznesem."



Aktualności i blog
Outsourcing IT w Polsce – Kompleksowe Rozwiązania dla Firm
Czy wiesz, że 78% polskich firm decyduje się na outsourcing IT, aby obniżyć koszty i zwiększyć efektywność? W erze cyfrowej transformacji, profesjonalne zarządzanie IT to nie luksus, ale konieczność biznesowa. Dowiedz się, dlaczego outsourcing IT w Polsce to najlepsza inwestycja dla Twojej firmy.
Obsługa klienta w Service Desk: Niezbędne umiejętności w erze cyfrowej transformacji
Czy wiesz, że 68% klientów rezygnuje z usług firmy z powodu złej obsługi technicznej? W erze cyfrowej transformacji, Service Desk nie jest już tylko „help deskiem”, ale strategicznym centrum doświadczeń klienta. Poznaj kluczowe umiejętności, które decydują o sukcesie w obsłudze IT.
Service Desk: Kompleksowy Poradnik Pracy Technika
Kompleksowy podręcznik Service Desk: zasady obsługi zgłoszeń, KPI, matryca SLA, najlepsze praktyki ITIL, strategia rozwoju i transformacji. Dowiedz się jak zoptymalizować dział help desk w 7 krokach.
Kontakt
Wspólna 41
00-519 Warszawa
Pn-Pt: 9:00 - 17:00








