Aktualności

Blog 99NET

Skuteczny system obsługi Helpdesk

Dlaczego powinieneś zamienić swój system na helpdesk GLPI? Centralizacja ewidencji zasobów informatycznych, dobra komunikacja z klientami oraz błyskawiczna reakcja na zlecenia to obecnie priorytet w rozwoju wielu liczących się firm. Konkurencyjność na rynku zależy dziś od zadowolenia końcowych użytkowników produktu, a ich wymagania względem wsparcia klienta rosną z roku na rok. Dziś, wiele organizacji stosuje system helpdesk oparty na oprogramowaniu open source. Firmy wybierają narzędzia, które z jednej strony skutecznie wspierają relację z klientem, są

Komunikacja Town Square 99NET

Otworzyliśmy kanał wewnętrznej współpracy i komunikacji (Town Square) dla klientów i partnerów 99NET. Do zespołu zapraszani są wiodący dostawcy produktów i usług z wybranej branży i współpracujący z 99NET. Obowiązuje zakaz konkurencji. Staramy się nie duplikować branż. Town Square wzmacnia współpracę w ramach sieci kontaktów 99NET. Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie pakietu i licencji Office 365 Business Premium i aplikacji Teams w obsłudze 99NET. Łączymy ludzi i technologie i dostarczamy rozwiązania skutecznej komunikacji i kooperacji.

Warsztaty GLPI Polska 2019

Szkolenie przeznaczone jest dla administratorów i entuzjastów zarządzania w strukturach IT z wykorzystaniem narzędzia GLPI. W spotkaniu wezmą udział również realizatorzy projektów z zakresu ITSM oraz przedstawiciele 99NET i GLPI Polska. Zachęcamy do uczestnictwa pracowników, kadrę zarządzającą i osoby rozpoczynające karierę w IT. Poznajcie najnowsze tredy ITSM! KIEDY? Szkolenie odbędzie się w dniu 11 października 2019 r. (piątek), godzina 9.15 – 16.30 GDZIE? Centrum Konferencyjne Zielna – Warszawa Godzina: 9.30 – 16.30 (wyjście z metra Świętokrzyska)PROGRAM

99TECH – nowe oblicze obsługi IT

Wyobraź sobie najprostszą drogę dotarcia do największej grupy specjalistów IT w Polsce! Wypełnij formularz zlecenia i wyślij. Skontaktujemy się z Tobą, ustalimy kluczowe elementy zlecenia i zaproponujemy koszt realizacji. To takie proste… Platforma pośrednicząca 99TECH umożliwi Ci dotarcie to ogólnopolskiej grupy specjalistów z wielu obszarów informatyki w jednym miejscu. Dzięki rozproszeniu partnerów #99TECH otrzymujesz możliwość reakcji na zlecenia lokalne jak i bezpośredni kontakt z technikiem na terenie całego kraju. Wsparcie zdalne realizujemy na całym świecie. System ewidencji zleceń 99TECH umożliwi ci aktywną kontrolę nad

GTD czyli jak osiągać cele i realizować zadania…

Co to jest „GTD”? W intensywnie zmieniającym się świecie przekazu informacji i przetwarzania danych, łatwo zatracić zdolność wydajnego przetwarzania informacji z otoczenia. Osiąganie celów i zamykanie zadań stają się trudne a czasem niemożliwe.   GTD – lub „Osiąganie celu lub realizacje planów i zadań” – to skuteczna metodyka organizowania i śledzenia zadań oraz projektów. Jej celem jest sprawienie, abyś miał 100% zaufania do systemu ewidencji zadań, pomysłów i projektów. #GTD działa! Pytasz czym różni się

IT Service Management i GLPI jako narzędzie wsparcia Service Desk-u…

WYZWANIA ITSM Działy IT stoją przed wyzwaniami, takimi jak redukcja kosztów, zgodność z przepisami RODO i oraz modernizacja infrastruktury. Żądania kierownictwa dotyczące lepszej kontroli procesów IT, bardziej wymagających użytkowników końcowych i krótszych cykli realizacji, prowadzą do wyśrubowanych wymagań w zakresie elastyczności i szybkości reakcji.   ZARZĄDZANIE USŁUGAMI IT – ITIL.  Organizacje podchodzą do wyzwań, stosując zbiory najlepszych praktyk. Inicjatywy zwykle zależą od potrzeb operacyjnych, strategicznego dostosowania, dostępu do know-how i narzędzi dostępnych na rynku. Jeśli organizacja postępuje zgodnie ze standardami ITIL

Dlaczego IT zarabia tak dużo…

Inżynierowie oprogramowania są bardzo dobrze opłacani, ponieważ jest to jedna z najtrudniejszych profesji na runku pracy. Chwilę potem specjaliści i pracownicy Service Desk, z szerokim wachlarzem umiejętności technicznych, komunikacyjnych i…. społecznych.  Oto tylko kilka rzeczy, które muszą wykonywać praktycznie codziennie:  Programiści – od 4 do 20 tys zł netto / miesięcznie „Wiem, że jesteś programistą, więc tutaj jest taka maszyna, zatem zbuduj oprogramowanie, które uczyni z niej użyteczne narzędzie do naszej fabryki samochodów”   „Och, jesteś tutaj programistą i pracujesz w branży medycznej, zbuduj dla nas pakiet

Jak BRM wpływa na jakość świadczonych usług IT

Czytałem gdzieś, że najlepszy dział IT to taki, który jest niewidzialny i wszystko po prostu działa. W praktyce widzę też, że działy IT nieustannie muszą uzasadniać i potwierdzać swoje istnienie a także bronić swoich budżetów. To nie jest łatwe zadanie, jeśli jesteś niewidoczny 😊 Weźmy pod lupę kilka elementów: Nasze mocne i słabe strony Zwiększenie widoczności działu IT i wzmocnienie pozycji personelu Zarządzanie relacjami biznesowymi (BRM) ZROZUMIEĆ MOCNE I SŁABE STRONY DZIAŁU IT Wszyscy wiemy,

Poznaj 4 podstawowe elementy obsługi klienta w IT

W ciągu 12 lat pracy w biznesie IT , pracowałem dla firma takich jak Wonga, PKO BP, Dell. Bez względu na to, jaki jest produkt lub usłga, klient musi czuć się zachwycony doświadczeniem. W tym artykule udostępniam kilka sprawdzonych wskazówek, które mogą znacznie poprawić wyniki badania satysfakcji klientów. Wszystkie są stosunkowo proste i mogą być łatwo zaadaptowane  przez dział obsługi IT, aby osiągnąć pożądane rezultaty w odniesieniu do obsługi klientów. Cztery kluczowe elementy to: Mierz

Jeśli nie mierzysz, nie zarządzasz! Czyli o mierzeniu czasów w procesach ITSM

Jednym z najczęstszych powodów dla których menadżerowie IT sięgają po rozwiązania kontrolujące pracę swoich pracowników Service Desk, wynika z potrzeby informacji o tym, co dzieje się w kolejce napływających zadań i zleceń. Często chcą wiedzieć co dzieje się w kiedy nie ma ich w biurze i kiedy „nie patrzą” na ręce pracownikom. Pierwszym bodźcem do wdrożenia systemu ewidencji zleceń i zasobów jest wzrastająca ilość klientów i wysyłanych przez nich zadań. Zazwyczaj jest to wystarczający motywator

Top
Facebook
Facebook
LinkedIn