Aktualności

Blog 99NET

12 sposobów na skuteczną obsługę kolejki zleceń helpdesk

Helldesk, czyli jak przetrwać w chaosie piętrzącej się kolejki zgłoszeń o pomoc techniczną. Zarządzanie kolejką zleceń może być koszmarem. Gdy myślisz, że skończyłeś rozwiązywać swoje zadania, widzisz już następne na horyzoncie. Istnieją też zgłoszenia, których nikt nie chce dotykać, ponieważ są zbyt trudne i odbijają się bez końca między agentami. Podsumowując? Zostaniesz pochowany w biletach wsparcia, czasy reakcji gwałtownie wzrosną, klienci się wkurzą i zaczniesz tracić pieniądze. Aby uniknąć tego całego stresu, musisz zbudować proces

Dhosting – wyjątkowo wydajny hosting.

Elastyczny Web Hosting to autorska usługa, która łączy w sobie zalety hostingu współdzielonego, serwera dedykowanego i chmury obliczeniowej. Ponadto, najnowocześniejsze technologie i autorskie rozwiązania, zapewniają światowej klasy wydajność i stabilność. Testuj za darmo i odbierz 40% zniżki na trzecie urodziny Elastycznego Web Hostingu.

Biuro obsługi zgłoszeń w chmurze

Czym jest biuro obsługi w chmurze? Biuro obsługi w chmurze przenosi obsługę klienta i funkcje wsparcia z oprogramowania lokalnego do rozwiązań systemowych w chmurze. Klienci i pracownicy działu pomocy technicznej tworzą bilety/zgłoszenia i pracują nad nimi w czasie rzeczywistym za pośrednictwem przeglądarki zamiast oprogramowania instalowanego lokalnie na ich komputerach. Za pomocą dedykowanego adresu helpdesk.99net.pl możesz zalogować się i rozpocząć pracę na każdym urządzeniu, z każdego miejsca na świecie! Już za 99zł netto miesięcznie, otrzymujesz dostęp

HelpDesk czy ServiceDesk – znasz różnice?

Ten artykuł pomoże ci zrozumieć różnice pomiędzy usługami HelpDesk a ServiceDesk w odniesieniu do ofert 99NET. Obydwa określenia często używane są zamiennie, kiedy faktycznie są czymś odrębnym. HELPDESK Helpdesk to dział zajmujący się rozwiązywaniem najbardziej popularnych incydentów każdego dnia. Zazwyczaj czas nad zadaniem nie przekracza 10 minut a 80% przyjmowanych zleceń realizowanych jest tego samego dnia. Typowe zadania helpdesk to drobne problemy z działaniem oprogramowania, sprzętu komputerowego czy braki w sprzęcie IT dla użytkownika. Funkcja

FusionInventory – dodatek do inwentaryzacji GLPI

FusionInventory działa jak bramka zbierająca informacje wysyłane przez agentów. Tworzy lub aktualizuje informacje w GLPI przy minimalnym wysiłku administratora. FusionInventory działa jak bramka zbierająca informacje wysyłane przez agentów. Tworzy lub aktualizuje informacje w GLPI przy minimalnym wysiłku administratora. Za pomocą FusionInventory można instalować, aktualizować lub usuwać oprogramowanie. Możesz także wypychać skrypty administracyjne. Rozwiązanie może pracować na dowolnym systemie operacyjnym, w szczególności: Windows, OS X, Linux, BSD Agent Fusioninventory FusionInventory Agent to ogólny agent wieloplatformowy. Może

OCS Inventory NG – bezpłatny system inwentaryzacyjny

OCS Inventory NG to bezpłatny i rozbudowany system do inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, komputerów, telefonów i serwerów i inne.. . System zbiera… – informacje o zasobach urządzeń i oprogramowania,– zaawansowany system dystrybucji agentów,– zdalna instalacja programów i wywoływanie skryptów,– wsparcie systemów Microsoft Windows, Linux, BSD, Sun Solaris, IBM AIX,  HP-UX, MacOS X, Android,– prosty i czytelny panel obsługi,– obsługa wielu systemów operacyjnych,– obsługa dodatkowych wtyczek,– skanowanie SNMP,– zabezpiecznia agenta certyfikatem,– synchronizacja z systemem zarządzania ITMS

Skuteczny system obsługi Helpdesk

Dlaczego powinieneś zamienić swój system na helpdesk GLPI? Centralizacja ewidencji zasobów informatycznych, dobra komunikacja z klientami oraz błyskawiczna reakcja na zlecenia to obecnie priorytet w rozwoju wielu liczących się firm. Konkurencyjność na rynku zależy dziś od zadowolenia końcowych użytkowników produktu, a ich wymagania względem wsparcia klienta rosną z roku na rok. Dziś, wiele organizacji stosuje system helpdesk oparty na oprogramowaniu open source. Firmy wybierają narzędzia, które z jednej strony skutecznie wspierają relację z klientem, są

Komunikacja Town Square 99NET

Otworzyliśmy kanał wewnętrznej współpracy i komunikacji (Town Square) dla klientów i partnerów 99NET. Do zespołu zapraszani są wiodący dostawcy produktów i usług z wybranej branży i współpracujący z 99NET. Obowiązuje zakaz konkurencji. Staramy się nie duplikować branż. Town Square wzmacnia współpracę w ramach sieci kontaktów 99NET. Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie pakietu i licencji Office 365 Business Premium i aplikacji Teams w obsłudze 99NET. Łączymy ludzi i technologie i dostarczamy rozwiązania skutecznej komunikacji i kooperacji.

Warsztaty GLPI Polska 2019

Szkolenie przeznaczone jest dla administratorów i entuzjastów zarządzania w strukturach IT z wykorzystaniem narzędzia GLPI. W spotkaniu wezmą udział również realizatorzy projektów z zakresu ITSM oraz przedstawiciele 99NET i GLPI Polska. Zachęcamy do uczestnictwa pracowników, kadrę zarządzającą i osoby rozpoczynające karierę w IT. Poznajcie najnowsze tredy ITSM! KIEDY? Szkolenie odbędzie się w dniu 11 października 2019 r. (piątek), godzina 9.15 – 16.30 GDZIE? Centrum Konferencyjne Zielna – Warszawa Godzina: 9.30 – 16.30 (wyjście z metra Świętokrzyska)PROGRAM

99TECH – nowe oblicze obsługi IT

Wyobraź sobie najprostszą drogę dotarcia do największej grupy specjalistów IT w Polsce! Wypełnij formularz zlecenia i wyślij. Skontaktujemy się z Tobą, ustalimy kluczowe elementy zlecenia i zaproponujemy koszt realizacji. To takie proste… Platforma pośrednicząca 99TECH umożliwi Ci dotarcie to ogólnopolskiej grupy specjalistów z wielu obszarów informatyki w jednym miejscu. Dzięki rozproszeniu partnerów #99TECH otrzymujesz możliwość reakcji na zlecenia lokalne jak i bezpośredni kontakt z technikiem na terenie całego kraju. Wsparcie zdalne realizujemy na całym świecie. System ewidencji zleceń 99TECH umożliwi ci aktywną kontrolę nad

Top