Aktualności

Helpdesk może zrujnować Twój biznes
0 (0)

Od ponad 10 lat uważnie przyglądam się roli Konsultanta Help Desk (lub helpdesku czy serwis desku) w polskich organizacjach. Moją ciekawość, od zawsze wzbudzają procesy rekrutacji pierwszej linii wsparcia, wdrożenia w organizacji a także z jaką wiedzą przychodzą do firmy i jak są wynagradzani. I wiecie co? Wygląda to co […]

Pokaż Więcej

Funkcjonalność: Automatyczne powiadomienie o niedostępności pomocy technicznej
0 (0)

Scenariusz do rozwiązania Zadanie funkcjonalności zakłada wysłanie powiadomienia do zgłaszającego informacji o niedostępności Help Desk-u poza ustalonymi godzinami pracy. Funkcja powinna korzystać z wielu predefiniowanych szablonów w obrębie zgłoszenia. W uproszczeniu. Firma pracuje od godziny 9 do 17 więc zgłaszający wysyłając zapytanie poza zakresem godzin pracy firmy, otrzyma zwrotkę o […]

Pokaż Więcej

Poziomy serwisu – notyfikacje i eskalacje SLA / OLA
4 (1)

Do realizacji Gdy zgłoszenie zbliża się do terminu/godziny (został 2 godziny na rozwiązanie) chcemy, aby system powiadomił o tym fakcie terminie technika lub użytkowników w określonym profilu. Mechanika systemu System dla prawidłowego działania powiadomień został uzbrojony o automatyczną akcję o nazwie „slatickets”. Ta automatyczna akcja skanuje nierozwiązane zgłoszenia z datą […]

Pokaż Więcej

UX / UI w module obsługi zgłoszeń – zmiany i podsumowanie 6 miesięcy pracy
0 (0)

Przez ostatnie 6 miesięcy mocniej niż kiedykolwiek wcześniej przyglądaliśmy się naszej pracy z system zgłoszeń. W drodze konsultacji z partnerami i kluczowymi klientami ustaliliśmy najważniejsze elementy do usprawnienia. Dodaliśmy nowe opcje, poskracaliśmy ścieżki dotarcia do najważniejszych funkcji, poprawialiśmy widoczność istotnych ikon w oknie obsługi zgłoszenia. Dokładamy starań, aby praca z […]

Pokaż Więcej

Funkcjonalność: Masowa wysyłka powiadomień
0 (0)

Została opublikowana nowa funkcjonalność dla masowej wysyłki powiadomień poprzez 99NET Inventory Cloud. Narzędzie pozwala przypisać grupę z użytkownikami do wcześniej przygotowanego powiadomienia i wysłać to powiadomienie do całej grupy użytkowników. Wcześniej należy przygotować wiadomość w zakładce „Powiadomienia”. Dodaliśmy tam edytor WYSIWYG dla waszego komfortu redagowania wiadomości. Lista wpisów będzie zawsze […]

Pokaż Więcej

Korzyści i znaczenie wsparcia systemowego obszaru ITSM
0 (0)

Jeśli Twoja firma posiada aktywną obsługę informatyczną to korzysta ona z rozwiązań wsparcia dla usług IT. Tego typu rozwiązanie obejmuje między innymi rejestrację zgłoszeń od użytkowników i dostawców, zarządzanie bazami danych i ewidencję licencji oprogramowania. Zarządzanie wszystkimi tymi usługami IT jest niemożliwe bez odpowiedniego narzędzia wsparcia. Z odsieczą i pomocą przychodzą […]

Pokaż Więcej

Praca: Programista PHP
1 (1)

Zakres: projektowanie i wytwarzanie nowego kodu kluczowego produktu rozwijanie funkcjonalności istniejących w aplikacji aktywny udział w planowaniu zadań tworzenie dokumentacji Nasze wymagania: bardzo dobra znajomość PHP, Perl, REST, API, JS znojomość CSS znajomość bootstrap 5, twig, tabler znajomość relacyjnych baz danych (mysql) umiejętność korzystania z narzędzi kontroli wersji (GIT) umiejętność […]

Pokaż Więcej

99NET Inventory Cloud dla administracji publicznej
0 (0)

Korzyści dla administracji publicznej ze współpracy w ramach 99NET Inventory Cloud. Nasze analizy sugerują, że pracownicy działów IT w administracji publicznej napotykają nowe wyzwania w obszarach obsługi użytkowników oraz inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania. Najczęstsze wymagania wobec systemu wsparcia to redukcja połączeń telefonicznych, przyspieszenie ralizacji zgłoszeń i uszczelnienie komunikacji zewnętrznej i […]

Pokaż Więcej

Praca: Konsultant – Szkoleniowiec
0 (0)

Twój zakres obowiązków przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem wytwarzania oprogramowania, konfigurowanie systemu, przygotowanie i nadzorowanie testów akceptacyjnych użytkowników, prowadzenie szkoleń, wsparcie klienta w trakcie całego procesu wdrożenia. […]

Pokaż Więcej

Nowe funkcjonalności dla Timesheet (rejestracja czasu pracy)
0 (0)

Dostępna aktulizacja modułu Timesheet (czas pracy) o nowe pola funjonalne. Obecnie dostępne: ID Nazwa Użytkownik Jednostka Kategoria Status Numer dok. rozliczenia Kwota rozliczenia Czar trwania Data Opis Zlecenia płatne Poprawione zostały filtry wyszukiwania danych wraz z ich zapisywaniem i uzupełnione tłumaczenia na język polski. Dodano także poprawki w generowaniu raportów […]

Pokaż Więcej

Polskie tłumaczenia dla systemów 99NET Inventory Cloud
0 (0)

Szanowni Państwo, w dniu 30.05.2022 została opublikowana uaktualniona paczka tłumaczeń w języku polskim dla środowiska systemów 99NET Inventory Cloud.Jeśli jesteś klientem 99NET Cloud, poproś o darmową aktualizację pod adresem e-mail: pomoc@99net.pl Możesz śledzić nowości i zmiany po zalogowaniu się do panelu obsługi klienta: helpdesk.99net.pl Miłego dnia! Oceń przydatność posta [Łącznie: 0 […]

Pokaż Więcej

Nowa funkcjonalność: Karta pracy w zadaniach
0 (0)

W odpowiedzi na zapotrzebowanie raportowania czasu zadań w formacie PDF, przygotowana została funkcjonalność spełniająca to zadanie. Za każdym razem, kiedy generujesz zadanie w systemie, zostanie wygenerowany raport w formacie PDF jako załącznik do powiadomienia e-mail. Dane z zadania (takie jak data, technik, klient, czas) zostaną dodane automatycznie do karty pracy […]

Pokaż Więcej

Aktualizacja 99NET Inventory Cloud 5/2022: Nowe funkcjonalności i poprawki…
0 (0)

Maj 2022 dostarczył wiele pracy i pomysłów w ramach poprawek UX / UI systemu. Bacznie przeglądamy się pracy naszych klientów i wyciągamy wnioski.Staramy się aby praca w ramach 99NET Inventory Cloud wymagała coraz mnie zaangażowania w klikanie. Szukamy także rozwiązań poprawiających komfort pracy technika w systemie. Nasza uwaga skierowana jest w stronę lepszej […]

Pokaż Więcej

Aktualizacja 4/2022: Nowe funkcjonalności i poprawki…
0 (0)

Nowe funkcjonalności i poprawki wykrytych błędów w 99NET Inventory Cloud. Wybrane aktualizacje są bezpłatne dla klientów 99NET. Nowość: Dostępna wersja on-premise z gwarancją, bezpłatnymi aktualizacjami oraz usługą wsparciem 12 mcy. Lista zmian:Naprawa wykrytych błędów i nowe funkcjonalności: błędy przekierowań przycisków i funkcji pulpitów błąd formularzy w trybie Self-Service błąd powiadomień […]

Pokaż Więcej

Nowa funkcjonalność: Przejęcie zgłoszenia bez potrzeby jego edycji…
0 (0)

Modyfikacja pozwala na szybszą reakcję i przypisanie zgłoszenia do siebie z poziomu listy zgłoszeń bez potrzeby edycji zgłoszenia. Tego typu rozwiązanie oszczędza czas i zbędne zaangażowania technika podczas pracy z kolejką zleceń. Szybki podgląd zgłoszenia uzyskamy zaznaczając tytuł zgłoszenia: Jest to kolejny element poprawy UX w 99NET Cloud. Oceń przydatność […]

Pokaż Więcej

Nowa funkcjonalność: Eksport artykułu bazy wiedzy do pliku PDF
0 (0)

Poprawka i nowa funkcjonalność bazy wiedzy 99NET Cloud. Jej celem jest umożliwienie prowadzenia dokumentacji w bazy wiedzy z możliwością eksportu artykułu do pliku w formacie PDF. Dostępne w widoku poziomym jak i pionowym. Ponadto: dodaliśmy widok naczęściej wyszukiwanych funkcji w oknie głównym systemu ograniczyliśmy widok jednostek organizacyjnych na liście zgłoszeń do […]

Pokaż Więcej

ITS – system idealny dla helpdesku i serwisu
0 (0)

Jeśli Twoja firma prowadzi jakąkolwiek formę posprzedażowej obsługi klienta (np. serwis czy rejestrację zgłoszeń), może świadczyć swe usługi zdecydowanie efektywniej, wykorzystując wyspecjalizowane oprogramowanie klasy ITS 99NET Cloud. Issue Tracking System (czyli system do zarządzania incydentami, zwane również systemami ticketowymi) pomogą w sposób uporządkowany przyjmować, klasyfikować i delegować zgłoszenia, a w […]

Pokaż Więcej
99NET - Łączymy Ludzi i Technologie
© Prawa autorskie zastrzeżone